15 września 2013

Never gonna be alone.

♣ 15/09/2013 ♣ 19:31 ♣ Letum ♣ Nickelback - Never Gonna Be Alone

Witajcie! Na początku bardzo Was wszystkich przeproszę za ponad miesięczną nieobecność, aczkolwiek ostatni miesiąc wakacji w pełni poświęciłam szkole, wyposażając się w książki i inne potrzebne przybory. Początek zaś września nie był dla mnie luźny, gdyż rozpoczęłam drugi rok nauki w technikum i ruszamy już od początku pełną parą, a to tylko dlatego, że na koniec roku szkolnego czeka nas pierwsza część egzaminu zawodowego. Wśród obowiązków szkolnych i domowych ciężko było mi znaleźć wolną chwilę, aby zasiąść przed komputerem na dłużej niż pięć minut i wziąć się za napisanie nowego postu. Wiem, że bardzo się niecierpliwiliście, aczkolwiek mam nadzieję, że dłuższy zastój na turnheeled zostanie mi wybaczony.
A teraz do rzeczy: dzisiaj niewiele mam dla Was do zaoferowania, gdyż tylko pięć nagłówków, które powstały jakoś pod koniec roku szkolnego bądź na początku wakacji. Eksperymentowałam, korzystając z kilku ciekawych instrukcji i w zasadzie jestem zadowolona z uzyskanych efektów. Są to inne prace, które tworzyłam dotychczas, ponieważ są wzbogacone o więcej tekstur i stocków. Chętnie poczytałabym Wasze opinie na temat moich tworów.


 
 
 


Oczywiście zanim pobierzecie cokolwiek, zapraszam każdego do zakładki z regulaminem, z którym prosiłabym, aby bardzo uważnie się zapoznać. Jeśli chodzi o zasady - nie ma przebacz. Będę sprawdzała każdego, a jeśli będzie trzeba - nawet i ścigała.
Kwestia składania zamówień jest następująca: przyjmę tylko dwa spośród złożonych. Poczytam Wasze komentarze i odpowiem na te, które najbardziej mi się spodobają.
Do zobaczenia (mam nadzieję, że spotkamy się wcześniej niż za miesiąc)!

7 komentarzy:

  1. No w końcu. :P
    Fajnie, że pojawiło się coś graficznego. Faktycznie widać, że eksperymentowałaś, ale to dobrze.
    Pierwszy jest w porządku, ale kolorki jakoś mi się nie podobają, drugi zdecydowanie uwielbiam, jest ciekawie skomponowany. Trzeci jest bardzo fajny, aczkolwiek napis jakoś mi nie pasuje, może to przez tą białą poświatę. No i ostatni, zdecydowanie wolę drugą jego wersję, jest bardzo ciekawy i naprawdę śliczny. Wszystko mi się w nim podoba. Ja też mam nadzieję, że notka będzie wcześniej, czekam z niecierpliwością i pozdrawiam! :)
    Anusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie te wszystkie prace mają wiele do życzenia. Jak wspominałam - robiłam je, ponieważ chciałam spróbować czegoś nowego. Prace nie są ładne, pełno w nich niedopracowania, aczkolwiek to pierwsze z takiego typu tworów i sądzę, że wszystkie błędy, które zawierają, stopniowo nie będą przeze mnie popełniane. Drugi również jest moim faworytem. A co do trzeciego - wiem, że napis nie pasuje. Prace robiłam dobre parę miesięcy temu, więc nawet nie pamiętam, co mnie skłoniło do dodania tak brzydkiego tekstu.
      Dziękuję za szczerą opinię i pozdrawiam serdecznie,
      Letum.

      Usuń
  2. Myślałam, że już się nie doczekam tej notki. :D Dlatego bardzo się cieszę, że wreszcie się pojawiła. :)
    Pierwszy nagłówek bardzo mi się podoba pod względem grafiki, jednak jak dla mnie jest zbyt jasny. Ta 'większa' modelka jest za jasna i mam wrażenie, że średnio się dopasowała do reszty nagłówka. Za to ta obok wtopiła się idealnie. Że tak powiem, naprawia nagłówek. Jakby coś to wiem, że to jest jedna modelka, ale musiałam jakoś to Ci opisać. :D
    Drugi nagłówek jest moim faworytem. Świetna kolorystyka i grafika. Po prostu idealny. Fajnie byłoby go zobaczyć w formie szablonu. ;)
    Trzeci nagłówek jest ładny, ale taki trochę dziwny. :D Może to przez te stocki i teksturę? Mam wrażenie, że jest tego wszystkiego za dużo. Twarz modelki jest zbyt bardzo wygumkowana. Ale tak to jest okey, ;)
    Czwarty i piąty nagłówek. Są bardzo ładne. Takie delikatne. Mi bardziej podoba się ta pierwsza wersja. Ładniejsza kolorystka. ;)
    Ogólnie nie lubię nagłówków, jakoś bardziej gustuję w szablonach, jednak Twoje mi się bardzo podobają i z wielką przyjemnością je oglądałam. :)
    Mam nadzieję, że następna notka pojawi się o wiele szybciej, i że będą tam szablony. ;)
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, strasznie długo czasu zajęło mi jej dodanie, chociaż prace na dysku miałam już od dobrych paru miesięcy. Jakoś nie miałam czasu, aby zasiąść i znaleźć chwilę wolnego. Nie jestem nowa w szkole, więc nie mam luzów i od samego początku zaczynają dokręcać mi śruby ze względu na egzaminy zawodowe, które czekają mnie na koniec drugiego semestru. Moje egzystowanie skupia się na szkole i domu. Wstaję, wychodzę, wracam, odrabiam lekcje, uczę się, idę spać. I tak w kółko od poniedziałku do piątku.
      A co do opublikowanych prac - dziękuję za szczerą opinię, którą wezmę sobie do serca. Jeśli chodzi zaś o moje zdanie, ze wszystkich nagłówków podoba mi się drugi i ewentualnie czwarty w wersji drugiej. Reszta w ogóle nie powinna być przeze mnie publikowana, ale chciałam coś dodać, a dwa szablony to jednak za mało jak na ponad miesięczną przerwę, prawda? Następnym razem dodam szablony. Już dwa zrobiłam i kiedy znajdę chwilę czasu - zrobię następne. Nie wiem, ile mi to zajmie. Będę musiała je jeszcze zmontować z CSS-em i wówczas wstawić z nowym postem. A do tego jednak trzeba czasu. Mam nadzieję, że nie zajmie mi to kolejnego miesiąca, chociaż na razie wszystko na to wskazuje.
      I dziękuję również za wszystkie pochlebstwa, które zostały skierowane w kierunku mojej osoby. Czuję się podbudowana i przybyło mi odrobiny wiary w swoje możliwości graficzne.
      Pozdrawiam cieplutko,
      Letum.

      Usuń
  3. Trzeci nagłówek mnie powalił <3
    Szablon głowny jest extra i gdzie tutaj amatorszczyzna?! Dodaje do linków i obserowanych <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję bardzo! Chyba nigdy nie przywyknę do takich komentarzy. <3

      Usuń
    2. To się ucz przyjmować pochwały bo ode mnie będzie ich dużo słońce :D
      :*

      Usuń