12 sierpnia 2013

Yes, I'm back!

♣ 12/08/2013 ♣ 01:30 ♣ Letum ♣ AC/DC - Back in black

Witajcie! Chyba nie muszę się przedstawiać, co? Mam nadzieję, że wszyscy mnie kojarzą. Jak mawia tytuł postu - powracam. Zapewniałam, że nie odchodzę na zawsze. Mówiłam, że potrzebuję przerwy, aby zregenerować siły i powrócić z zapałem i nowymi pomysłami. Powrót zajął mi więcej czasu niż przypuszczałam, aczkolwiek w trakcie mojego urlopowania pojawiły się kolejne kłopoty ze zdrowiem, które ciągną się aż do dzisiaj. Pomimo kiepskiej formy ponownie jestem. Cieszycie się? Myślę, że tym razem będzie inaczej. Nieco się rozwinęłam z CSS-em. Poznałam parę nowych kodów i już nie muszę aż tak bardzo wstydzić się swoich prac. Chociaż daleko mi do pozostałych, powoli ich doganiam. Może kiedyś dogonię tych wszystkich Blogspotowych grafików. Bądźmy dobrej myśli.
Jak wam się podoba wygląd strony? Męczyłam się nad nim cały dzień. Najgorzej było z kodami, bo szablon robiło się w miarę szybko i przyjemnie. Aczkolwiek z uzyskanych efektów jestem zadowolona. Napatrzeć się nie mogę. Wyszło mi. W y s z ł o!
Zamówień nie przyjmuję. Mam na dysku parę nagłówków. W sam raz, żeby się nimi podzielić. Kiedy mnie nie było, dużo eksperymentowałam, więc nie będzie nudno. Czekam na wasze propozycje.
Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Ja się bardzo cieszę, że wróciłaś! Nie mogę doczekać się kolejnej notki! Mam nadzieję, że zostaniesz na tym blogu na bardzo długo. :)
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło jest widzieć, znajome twarze (w przenośni oczywiście, gdyby ktoś zechciał się czepić mojej wypowiedzi). :) Ja również mam nadzieję, że zostanę o wiele dłużej niż poprzednim razem.
      Również pozdrawiam. :3

      Usuń
  2. Super, ze wracasz :D Strasznie się cieszę.Szablon iscie wspaniały , aczkolwiek na moi starym PC'cie trochę mi ucina, ale to wina rozdzielczości :D Czekam na kolejny post < 333
    Pozdrawiam< 33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się obawiałam, że innym będzie ucinało, gdyż mam nowego laptopa o zdecydowanie większej rozdzielczości niż mój poprzedni i wygląd tworzę zgodnie z tym, co widzę. Ale myślę, że już po problemie. Dorwałam babci laptopa, bo ma nieco mniejszy ekran i nieco przesunęłam kolumny. Teraz powinno być w porządku. :)
      Również pozdrawiam. <3

      Usuń
  3. Bardzo się cieszę, że wróciłaś. :)
    Szablon główny jest śliczny, a kolory bardzo przyjemne. Opłacało się tyle męczyć nad kodami bo prezentują się bardzo dobrze.
    Mogę tylko dodać, że z niecierpliwością czekam na pierwszą notką zawierającą Twoje prace.
    Pozdrawiam serdecznie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zasadzie również się cieszę, że wróciłam. Może tego nie okazywałam, aczkolwiek stęskniłam się za blogowaniem. Lubię tworzyć grafikę i cieszę się, kiedy inni z chęcią oglądają moje prace. I chyba za tym tęskniłam najbardziej. :)
      Niedługo pewnie dodam post, bo mam kilka nagłówków, które w zasadzie powstały wskutek eksperymentowania.
      Również pozdrawiam. :D

      Usuń
  4. O, ja Cię nie pamiętam. :) Ale może dlatego, że nie uczestniczę na bieżąco w graficznym świecie. ;) Jednak na bloga na pewno będę zaglądać.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    http://the-gates-of-earth.blogspot.com/
    http://marionetki-nieswiadomosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni raz publikowałam jakoś na początku bieżącego roku. Być może dlatego, niewielu o mnie słyszało. Ale to nic. Cieszę się, że masz ochotę tu zaglądać. :)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  5. Kiedy coś tu wstawisz? :) Niecierpliwię się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za tak długą przerwę. Brak czasu robi swoje, aczkolwiek dzisiaj się spięłam i przed chwilą dodałam nowy post. :)

      Usuń