8 listopada 2013

Nie martwcie się o mnie.

♣ 01/11/2013 ♣ 08:42 ♣ Letum ♣ Avril Lavigne ft. Chad Kroeger - Let Me Go

Ostatni raz pojawiłam się tutaj dwa miesiące temu. Ostatnim razem przepraszałam za swoje spóźnienie, a dzisiaj wcale nie będzie inaczej. Chciałam bardzo przeprosić, że zaniedbałam turnheeled i od tak zniknęłam. Osoby, które znają mnie z Autorstwa Letum wiedzą, że od ponad pół roku choruję przewlekle na małopłytkowość i często leżę w szpitalach z tego powodu. Na moje nieszczęście wykryto u mnie ostatnimi czasy także niedoczynność tarczycy oraz problemy z ciśnieniem tętniczym. Od poniedziałku leżałam w szpitalu na oddziale nefrologii. Wczoraj mnie wypuścili, aczkolwiek w sobotę muszę tam wrócić na założenie holtera, a w niedzielę na jego ściągnięcie. Od niego i jeszcze jednego badania zależy, czy nie będę musiała tam wrócić. Miejmy nadzieję, że nie będę musiała spędzać tam kolejnych nocy, bo nie wytrzymam. Wystarczy mi, że przez ten tydzień mam straszne zaległości, z którymi muszę się zmierzyć. W nadchodzącym tygodniu czekają mnie sprawdziany. Będę musiała również napisać te, które moja klasa ma już za sobą, i które napisała podczas mojej nieobecności. Wyobrażacie sobie, ile mam aktualnie roboty?
Postaram się wrócić tutaj, jak najszybciej, ale dopóki latam po szpitalach, nie mam czasu na to, aby usiąść na spokojnie przy komputerze i zacząć tworzyć szablony. A mam całkiem fajne pomysły, które chciałabym zrealizować i podzielić się nimi z Wami wszystkimi. Jak wszystko dobrze pójdzie, powrócę ze zmianami. Mam nadzieję, że w grudniu zrobi się luźniej w szkole, a ja będę w miarę zdrowsza. Zważywszy na kilka dni wolnych od nauki ze względu na święta, będę miała więcej czasu na zabawę z grafiką. Poczekacie jeszcze ten miesiąc? Nabiorę sił i zrobię kilka postów na zapas, obiecuję.
Jeszcze raz najmocniej Was przepraszam. Mam nadzieję, że wybaczycie mi kolejną nieobecność... Mam nadzieję, że to będzie już moja ostatnia.

1 komentarz:

  1. Ojejciu! :( Nie przepraszaj kochana <3 Nie masz za co. Chorujesz i to poważnie, wiele czasu spędzasz w szpitalu, jeszcze zaległości w szkole, a ty masz wyrzuty z powodu, że tutaj jesteś rzadko!? Nie gadaj tak nawet!
    Życzę powrotu do zdrowia i trzymam kciuki, żebyś tam tylko nie wróciła :*

    OdpowiedzUsuń